Cecilies weblog

Monday, November 20, 2006

Nanna & Cecilie´s Liv <3

Nanna og Cecilie spiller media sammen de er media venner også bedste venner de skal have en media halskede eller bare en andmenelig halskede de leger tit sammen <3 også idag og imogen og i overmogen og i næste overmogen og i næste næste overmogen og hele tiden også når vi er døde vi leger bare i himlen hihi<3 :-) glad er vi altid hihihahahehe vi legede også igår og i forgårs og i næste forgårs og i næste næste næste næste næste næste forgårs også når vi var 0 for vi har kendt hindanen siden vi blev født hihihehehaha <3 ;-) hihihehehaha men vi spiller ikke så meget media mere så vi skal nok bare være bedste bedste bedste bedste bedste bedste bedste bedste VENNER!!!!!!!!!!!!!! og have veninde halskede <3 ... hilsen mig selv men vi kan ikke srive mere nu for du er en dum computer ... :-) vi hader den her computer hejhej ..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

0 Comments:

Post a Comment

<< Home