Cecilies weblog

Monday, November 27, 2006

da jeg ryddet op

I stedet for at rydde op begyndte hun at lege med sin gamle bamse bjørn men da hendes mor kom hjem sagde hun at hun skulle rydde op så sagde jeg okaj også begyndte jeg at rydde op. Jeg fandt mange af mine gamle bamser og dukker det var dagligt at se alt det gamle legetøj jeg havde. Bagefter begyndte jeg at lege med min yndlings bamse den legede jeg også med da jeg var lille jeg elskede min bamse den var blød og sød. Men nu ville jeg have mad for jeg var sulten jeg fik meget mad for jeg var sulten. da jeg var ferdig med at spise sagde mor at der kom gester senere så sagde jeg ok og sporte om der var noget jeg kunne jelpe med ja du må godt gå ud med skrallespanden okaj. da gesterne kom hyggede vi os det var sjovt og da de gik var det blevet sent og så skulle jeg i seng. Neste mogen sporte jeg min far om jeg motte lege med mia det motte jeg godt og da mia kom legede vi med bamser da vi havede leget i et stykke tid skulle vi have frukerst bagefter maden gik vi udenfor der gik vi op i min hule da vi havede leget i min hule lidt gik vi hjem til mia og der skulle jeg spise med til aftensmaden da jeg skulle hjem skulle jeg i seng neste dag skulle jeg til fødselsdag hos min kusine katrine efter fødselsdagen skulle vi til en anden fødselsdag efter den skulle vi hjem og i seng da det var mogen spiste jeg mogenmad da jeg var igang med at spise kom min mor og sadge at vi ikke skulle noget idag okaj sadge jeg og gik ind på mit værelse der rengede jeg til mia og spurte om hun kunne lege men det kunne hun ikke så rengede jeg til min kusine og spurte hinde det kunne hun godt da hun kom hjem til mig legede vi forskælige lege men vi legede ikke så mange lege for hun skulle hurtigt hjem igen og hen til andre venner da hun var gået gik jeg ind til min mor og der sadge min mor at vi skulle ud og købe ind vi skulle købe mælk rubbrød og katoffler da vi hade købt ind og var kommet hjem satte jeg mig ned for jeg havede ikke noget at lave jeg kedet mig da min far kom hjem ville han lege med mig da vi havede leget lidt skulle vi spise efter maden tegnede jeg da jeg havede tegnet lidt skulle jeg i seng.

1 Comments:

  • At 12:36 AM, Blogger Frederikke said…

    du er dygtig det er en god historie du er i verfald kreativ vil du gerne skrive en comindtar yil mig

     

Post a Comment

<< Home