Sådan leger jeg når jeg er alene
Når jeg leger alene leger jeg med bamser. Og jeg laver også lektier når jeg har noget for. Jeg leger også med mine hunde jeg har to hunde de er begge to gordonsettere. Jeg spiller også på min nintendoDS. Det jeg syntes er aller mest sjovt er min nintendoDS fordi at der passer man hunde og giver dem mad og går tur med dem og leger med dem slut.

1 Comments:
At 12:36 AM,
Mie said…
det er en god historie og jeg kan godt forstå at du godt kan lide din nintendoDS for jeg har også en og jeg syntes også det er sjovt
Post a Comment
<< Home