Min sommerferie
På min sommerferie var jeg i Frankrig. Den by jeg var i hed Sante Maxime. Der boede vi i lejlighed. Der var der swimmingpool og vi var meget nede i den. Men vi var også meget ude at se byen. Vi så også på en lejlighed og den har min far købt så nu kan vi komme i den fem uger hvert år. Vi badede med badering og dykkede efter nogle andre dykkerbriller. Det var rigtig sjovt at bade fordi det var rigtig varmt så derfor var det degeligt at bade. Vi var også på marked der fik mig og min lillesøster en lille ting jeg fik en lille hund med ris i og min lillesøster fik en ler ting. Om aftenen var mig og min lillesøster ude at spille med en bold det var lidt kedeligt. jeg var og så et anet sted i frankrig der bode jeg på en campingplads der var der fire swimmingpools men jeg var kun i tre af dem for det ene var baby bassinet i et af de store bassiner var der en bølge maskine det var ver sjovt men den var ikke hele tiden tændt det var ikke sjovt. I et af de andre bassiner var der en ø inde midt i bassinet der var strøm rundt om øen det var sjovt at flyde med. Om aftenen var vi også på en restaurant den hed buffalo grill det var god mad da vi kom jem til campingpladsen igen var det meget sent så mig og min lillesøster skulle i seng. da vi var kommet hjem fra ferie skulle vi hjem til min mor og det var min sommerferie. SLUT

1 Comments:
At 11:34 AM,
Nanna D. said…
Undskyld men kig lige den er rimelig lan med et ord ned af ellers FLOT!
Post a Comment
<< Home