Cecilies weblog

Tuesday, December 19, 2006

Det kan jeg lide når jeg er i skole

Jeg kan godt lide når vi har engelsk i den blå bog fordi der abejter vi alene.
Jeg kan også godt lide den stavebog som vi lære at skrive rigtigt i.