Cecilies weblog

Friday, December 14, 2007

-Mie leger med Sofie om eftermiddagen
-Mie og Sofie leger om eftermiddage
-Sofie leger med Mie om eftermiddagen
-Om eftermiddagen leger Mie og Sofie

-Jeg skal ud at bade på mandag
-På mandag skal jeg ud at bade
-Ud at bade skal jeg på mandag

-Hans drikker Cola i køkkenet
-I køkkenet drikker Hans Cola
-Cola drikker Hans i køkkenet

-Min mor arbejder på et kontor
-På et kontor arbejder min mor
-Abejder på et kontor gør min mor

Sunday, December 09, 2007

Det jeg ønsker mig allermest

I denne uges weblogopgave skal jeg skrive om det jeg ønsker mig allermest.Jeg ønsker mig allermest at min bedste veninde Frederikke kommer hjem til Danmark igen for hun er i Afrika og det har hun været i 3 et halvt år sammen med sin far,mor og lillebror. Jeg savner hende rigtig meget. Vi har kendt hinanden lige siden vi var tre år og jeg har ikke set hende i lang tid men der var også en gang hvor hun stadigvæk var i Afrika og så kom mig og min mor og lillesøster ned på besøg ned til dem i tre uger jeg var også med hende i skole og der skal man have uniform på og så skulle jeg også have en på og det var meget varmt når man fik sårdan en uniform på så svedte man i hele skoletiden men da vi var blevet kørt hjem igen af Frederikkes mor skyndte vi os ind og skifte til badedragt og så kunne vi bade i deres swimmingpool og det var dejligt at komme i vandet når man havde haft en rigtig varm dag og det er det jeg ønsker mig allermest plus at jeg skrev noget jeg har oplevet.