Cecilies weblog

Saturday, March 22, 2008

Rim

Jeg er 7 år
Og jeg har 4 får

Jeg har også en tante
Og hun hedder fru plante

Men nu er det nat
Og der er en kat

Men nu er der en heks
Og hun har en refleks

Jeg er tit ude
Og jeg har en rude

Jeg har en spand
Og der er en mand

Men nu kommer Ole
Og har skal i skole

Der er en sæk
Og der er en bæk

Der er et hjerte
Og der er Alberte

Der er en taske
Og der er en flaske

Der er en tavle
Og der er en navle

Der er en sko
Og der er to

Der er en stol
Og der er en sol

Der er en elefant
Og jeg er elegant

Jeg kan se en loppe
Og den kan hoppe

Jeg kører min bil
Med et smil

Jeg er så glad
Når jeg går i bad

Jeg har et hus
Som er fyldt med mus

Der er en stjerne
I det fjerne

Der er en lampe
Og jeg kan dampe

Jeg kan se en hest
Som står mod vest

Jeg kigger på mit ur
Og så tager jeg en lur

Jeg kan kører 60
Uden det giver stress

Jeg er tør
Og der er en dør

Jeg kan lide DR
Og der er BR

Lavet af Cecilie Warthoe Aasted