Nytårsaften
Nytårsaften holdt vi hos nogle af vores venner der hedder Lene Peter og Karina . Da vi kom der over kælte vi lidt med deres hunde de har fem hunde og de er alle sammen drenge. Da vi havede kælet lidt med deres hunde gik vi ud i køkkenet der duftede dejligt af det mad som vi skulle have og spise vi skulle have katoffler og kød. Da vi havde spist så vi fjernsyn . Og så var klokken tolv og så hoppede min lillesøster ned fra en stol. Og så fik vi børne champagne. Og så gik vi ud og kiggede på fyrværkeri og vi så også deres heste de var søde de havede også et føl det var også sødt. da vi havde set lidt på deres heste så skulle vi hjem da vi kom hjem skulle vi i seng slut.
