Cecilies weblog

Friday, January 12, 2007

Nytårsaften

Nytårsaften holdt vi hos nogle af vores venner der hedder Lene Peter og Karina . Da vi kom der over kælte vi lidt med deres hunde de har fem hunde og de er alle sammen drenge. Da vi havede kælet lidt med deres hunde gik vi ud i køkkenet der duftede dejligt af det mad som vi skulle have og spise vi skulle have katoffler og kød. Da vi havde spist så vi fjernsyn . Og så var klokken tolv og så hoppede min lillesøster ned fra en stol. Og så fik vi børne champagne. Og så gik vi ud og kiggede på fyrværkeri og vi så også deres heste de var søde de havede også et føl det var også sødt. da vi havde set lidt på deres heste så skulle vi hjem da vi kom hjem skulle vi i seng slut.

Sunday, January 07, 2007

Sådan leger jeg når jeg er alene

Når jeg leger alene leger jeg med bamser. Og jeg laver også lektier når jeg har noget for. Jeg leger også med mine hunde jeg har to hunde de er begge to gordonsettere. Jeg spiller også på min nintendoDS. Det jeg syntes er aller mest sjovt er min nintendoDS fordi at der passer man hunde og giver dem mad og går tur med dem og leger med dem slut.